10 Aralık 2013 Salı

SCOTLAND'S DOORS 2




More Scotland doors here.  

6 yorum:

  1. Kırmızı kapı benim olsun ama ilk kapının üzerindeki kuru çiçek çelenklerini de sevdim. İkinci kapının yanındaki küpe çiçeklerini de. Üçünün birleşimini istiyorum o zaman :)

    YanıtlaSil
  2. Bizim favorimiz ilk kapı. İkinci kapının da aslında çok güzel at başı şeklinde bir kapı tokmağı var ama fotoğrafta anlaşılmıyor Depresif Ayucuğum.
    Yani gazozlu olsun, ağaçta yetişsin, çikolatalı olsun diyorsun kuzum :) . Tamam, sana ısmarladığın gibi bir kapı buluruz o zaman :).

    YanıtlaSil
  3. Bu kapılar var ya beni bitiriyor Cat :) ya inanılmaz güzeller ve yılların izleri, yaşanmışlıkları var. Hepsinide çok beğendim.

    YanıtlaSil
  4. Aslı, haklısın, her biri ayrı bir karakter gibi kapıların, otur, her biri için bir öykü döşen diyor insana :) .

    YanıtlaSil
  5. kapıları ve fotoğraflarını çekmeyi pek severim...

    YanıtlaSil
  6. Eski kapı ve pencereler bizim de fotoğraf arşivimizin hatırı sayılır bir yerini kaplıyor Moon. Her şehrin karakterini yansıtıyorlar ne de olsa değil mi :) ...

    YanıtlaSil

Thanks for your comments!